Därför att jag måste få vara udda...


Jaha, då var stunden inne.

Det här blir det sista inlägget på den här bloggen, och även fast den har tjänat mig väl nu sedan mars 2009 så är det nu dags att gå skilda vägar.
Men missförstå mig rätt, det är är inte slut på bloggandet, inte alls, tvärtom.
Jag har en ny sida, en bättre sida, en som passar mig mycket bättre och som jag trivs betydligt bättre med.

Jag aldrig riktigt varit nöjd med den här bloggen, därför att det alltid har känts som om att jag skrivit för någon annans  skull och så ska det inte kännas.
Min nya, förbättrade blogg kommer därför vara helt och hållet tillägnad... eeeh just det; mig, i alla sin nördiga ståtlighet. ;)

Det känns betydligt bättre att skriva om vad som händer i mitt huvud än att skriva sådant jag tror folk vill veta och att veta att jag skriver vad som faller mig in och lägger upp vad jag vill utan att det görs för någon annan har gjort bloggandet så otroligt mycket roligare.

Så släng gärna en titt på den .·¤.° nya bloggen °.¤·. och säg vad ni tycker ^^

Puss och Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0