Argh! Det finns ingen tiiiiid!!!!

Okey, så den här veckan har vi tömt förrådet i gamla lägenheten, vi har målat över våra fina fondväggar *snyft*,
vi har baxat in garderoben och satt upp den gamla klädhängaren (som bestod av ett gammal järnrör och några hyllplans-fästen...) och nu idag ska jag och mor städa  ur hela alltet och SEN kan vi äntligen glömma bort den där deprimerande lägenheten med störia grannar och allt vad det innebär.

Och jag veeeet, att det var planerat att jag skulle gjort annat på kvällarna den här veckan, men det har ju inte funnits någon kväll ledig =(
måndag-tisdag - flytt med släp fram till klockan åtta.
Onsdag - Zumba återigen fram till klockan åtta.
Torsdag - skytteträning fram till klockan åtta-halv nio
och idag
Fredag - flyttstäd tills gud vet hur länge och sen har jag bestämt att jag banne mig ska bada i badkaret och bara inte göra ett endaste litet dugg.


Det har dessutom varit väldiga problem på jobbet den här veckan... problem som i att jag eventuellt kommer bli av med min runda (inte jobbet, bara rundan, men i förlängning av det, min lön.), men det har det ju krupit fram att sånna omläggningar får företaget inte göra utan att ha förhandlat med facket först och det kan ni ju få gissa själva om de har gjort.
Så nästa vecka är det fackmöte och efter det ska allt förhoppningsvis bli bra.
Fram tills dess tänker jag göra mitt bästa för att inte tänka på det så om ni träffar mig ute så snälla fråga mig inte hur det har gått, för jag vet faktiskt inte vad jag ska svara ännu... =(


Aja, på lördag är det kräftskiva i Sjöabro. Då bär det av till Gole och Eva-Lott och sen ska vi sova hos mor och far på natten.
Ska bli lite skönt att komma hemmifrån faktiskt... så vi var på systemet igår, och jag köpte captain morgan =9
mumma.
Men, men, all in good time...

I övrigt så funderar jag på att byta blogg också. Avsluta denna och starta en ny, bättre.
Men inte än på ett tag, jag vill tänka igenom namnet noga innan jag bestämmer mig.

Så än så länge kommer jag fortsätta skriva här.
Oj, nu kommer mamma. Och hon har med sig frukost! =D
Puss & Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0