Plugg Plugg

Oj, det var länge sen man skrev dom orden haha.
Håller för tillfället på att plugga till mitt skytteprov som jag ska ha nu i helgen.
Då blir det 2-dagars kurs i Dynamiskt skytte i Växjö.
Just nu känns det som om att jag har paragrafer och regler och undantag snurrande i hela huvudet, men det ska nog gå bra. Jag har ju den bästa privatläraren i världen hihi ;)

Nu har det gått ganska exakt en vecka sen man kom hem ifrån Ichicon och det är väl först nu som man har börjat fungera normalt igen. (Säger jag samtidigt som jag justerar katt-öronen jag har på huvudet...)

Men nu har ju jag och min kära syster pratat och kommit fram till att den 29.de maj ska vi hålla en Cosplay-träff i Bökhult tillsammans med de andra glada människorna som var på Ichicon.
Eller ja, vi har skickat ut inbjudningar på FB så får vi se hur många som kommer. Men det kan säkert bli roligt =)

Mitt schema är typ stressigt som fan nu de närmaste veckorna annars.
Den här helgen är det skytte-kurs med teoretiskt och praktiskt prov.
Nästa helg fyller Far år så då blir det firande i Sjöabro hela lördagen.
På söndagen är det (förhoppningsvis) Cosplay-träff i Bökhult.
Och helgen efter det är det bokat lördag & söndag för att filma till kusinens bröllop.

Tre helger fullsmackade med grejer att göra.
Sen på vardagarna kommer det bli följande;
Träning för att se awsome ut i sommar ;)
Cosplay-skapande för augusti.
Och självklart skytte-träning så jag kan ta licens senare ^^

Nästa vecka ska jag se ifall jag hinner göra min neko-cosplay till cosplay-träffen i bökhult, men vi får se hur det går.

Bilder från Ichicon SKA läggas upp här, men jag har typ över 500 bilder som jag måste gå igenom och spara ner först så det tar lite tid eftersom jag måste plugga också...

Aja, nu ska jag diska och sen ska jag plugga lite till. =)

Puss & Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0