Vår tur \(^0^)/

Jepp, ikväll är det vi som har melodifestivals-bjudning.
Tyvärr kan ju inte Tommy vara med eftersom han har brutit benet, men vi sänder honom en tanke och röstar åt honom istället. =)
Linda kommer också vilket kommer bli väldigt trevligt tycker jag. Synd bara att man skulle få såna skuldkänslor av att man inte tänkte på att bjuda henne innan hon han fråga själv. Usch, känner mig helt taktlös =S
Men, men det lär säkert bli en lyckad kväll.
Mor ska lära mig göra taco-paj och sen blir det glass med cocktailfrukter och chokladsås till efterätt. =9 mmmmums!

Hoppas ni får en bra kväll också, melodfestival eller inte =)
Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för ikväll, hade verkligen jättekul! Fast än att det visades melodifestivalen ;) Och som jag sa innan så behöver du inte ha dåligt samvete för att du inte bjöd mig från börja, jag ingår ju inte i melodifestivalengänget helt enkelt :) Men räknar med att bli bjuden nästa gång ni har fest! ;)

2011-03-05 @ 23:57:32
URL: http://linda1986.blogg.se/
Postat av: Zyrran

Hahaha! Linda har skön stajl! Taco-paj e inte så svårt... en RIKTIGT GOD taco-paj e däremot aningen knepigare ;) Mor din kanske har några hemliga knep??

E melodifestivalen slut än? Har "Bananer i pyjamas" vunnit, eller vad är det som händer?? (Bra att veta såna detaljer i allmänt smalltalk.) ;9

Kramiz

2011-03-06 @ 00:21:45
Postat av: Carro

Linda: så glad att du hade roligt, trots att vi inte hade samma åsikter om vem som skulle gå vidare ;) Jepp, nästa gång blir du bjuden hem hit det lovar jag.<3

Malin: Tyvärr så tävlade inte Bananer i Pyjamas i år, så vitt jag vet höll inte deras bidrag måttet hos SVT's festival-jury. Men nästa år kommer de kanske igen, vi får hålla tummarna ;)

2011-03-06 @ 00:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0