Here I go Again ;9



Var ute och promenerade med Julia idag. Guuuud vad skönt det var. Sen blev det ett pass pilates när jag kom hem.
Vi ska ut imorgon igen är det tänkt och tillsammans med min mat-plan jag lagt upp för resten av veckan så känns det verkligen som om att man är på gång. =)
Idag blev det kycklingwraps med hemmagjord curry-dressing. Det var gott,  även om receptet jag hittade var väldigt udda =S ska defenitivt ha i lite creme fraiche nästa gång så det blir lite krämigare.

Tänkte vi skulle ge nya säsongen av Kniven mot Strupen en chans också, men om han är lika gapig och flottig som i första säsongen så stänger vi nog av.

Annars har jag spenderat lite av kvällen med att leta referens-bilder av Milla Jovovich.
Har beslutat mig för att använda henne som förebild under min viktminskning.
För er som inte vet vem hon är så spelar hon bland annat Jeanne d´Arc i filmen med samma namn, LeeLoo i Femte Elementet, och Alice i alla Resident Evil-filmerna.
Hittade iaf två bilder som jag verkligen var tvungen att lägga ihop. INGEN photoshoppning har gjorts på någon av bilderna, förutom att fotot på mig har ljusats upp lite.
Tycker själv att resultatet blev ganska bra =)


 

 

Nu ska jag nog gå och göra en kopp te. Håller på att skola in Adam på det området också, trots lite knotande och gnäll från hans sida ;)
Ha det bra så länge! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj!

Satan så likt!

2011-03-17 @ 10:43:53
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: Jessica

OMG Carro såg inte att de var du i mitten först!!!! Sjukt likt, tappade hakan!

2011-03-21 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0