Hemmabio

Usch, måste skärpa mig när det gäller bloggandet igen, börjar halka efter.
Igår var mor och far här och hjälpte oss sätta upp hemmbiosystemet. Blev skeeeetabra tycker jag faktiskt. Adam avslutade jobbet med att sätta upp de bakre högtalarna nu för bara en stund sen, så nu har vi surround-ljud så det smäller om det.
Adam stackaren har varit hemma från jobbet idag. När han skulle sätta sig upp och stänga av sin väckarklocka så sträckte han sig i ryggen så jag var tvungen att hjälpa honom ta sig upp ur sängen och till och med klä på honom. Tokfan tyckte ändå att han kunde gå till jobbet om han bara tog det lugnt, men som tur va ångrade han sig. Jag masserade honom säkert i en halvtimme innan han kunde gå typ =s innan läggdags idag ska han ligga på spikmattan en stund och sen ska han få en omgång med massage till.

Idag har jag i stort sett spenderat all min tid framför tv'n och spelat Zelda p Wii'et. Roooooligt som faen va det, med riktigt ljud och bra bild. Hade ju inte spelat på den nya tv'n nån gång innan så det var jättekul =)

Ikväll blir det film; Ondskan står på menyn. Adam fick välja eftersom han är skadad. Vi tittade ju på Trassel igår så det va ju en Carolina-film ^^

Aja, det var väl allt för idag.
Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Uschh då..du får hälsa han att han ska krya på sig till lördag...får skuva upp surroundsystemet så pass högt när vi kollar på melodifestivalen så att de vibbrerar bort det onda;)

Haha en Carolina-film säger du..är det en Sandra -film med då;)?Kram Kram

2011-03-03 @ 14:33:11
Postat av: carro

Haha vet inte om grannarna skulle uppskatta den behandlingsmetoden, men vi kan ju testa. Absolut är det en Sandra-film :) äkta Disney-anda är det som gäller. Kram

2011-03-03 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0