Vill bara vara glad igen...

Jag borde inte behöva må så här. Så fort något går fel så åker mitt självförtroende och humör ner i skosulorna igen.
Och just nu känns det som om att något alltid går fel, precis när det känns som om att saker och ting har ordnat upp sig.
Till och med när jag försöker göra saker utan att planera dom först vilket jag har sagt att jag ska lära mig.
Men det är inte så lätt att lära sig när inget verkar fungera någonsin.
Önskar att jag kunde få ett magiskt piller som gör att allt blir bra igen. Det finns egentligen inget att vara ledsen och deprimerad över, allting fungerar egentligen som det ska.
Så varför känns det som om att ingenting fungerar när jag försöker mig på att göra något?
Jag får hjälp och stöd konstant, hela tiden vilket jag uppskattar bortom ord, men jag verkar inte kunna dra mig över den där sista tröskeln som jag behöver passera för att kunna resa mig upp...


Jag ska lägga mig nu, sova en god natts sömn och sen får jag hoppas på att jag kan skapa bättre förutsättningar imorgon.
God natt alla, kom ihåg att jag älskar er, sorgligt nog (?) oftast betydligt mer än mig själv. <3
Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0