Värmeslag!

Åååh, visst är det härligt med värme och sommar äntligen, men jag önskar att vi hade kunnat ha lite genomströmmning i luften härinne i lägenheten. Det är varmt som en bastu och vi kan inte ens ha fönstrena öppna mer än i första hacket för då försöker katt-fan klättra ut och leka balansgång på fönsterbläcken! =s
Får se om vi kan hitta en någorlunda trevlig fläckt att inreda vardagsrummet med så man kan andas i sommar, för om vi tar hem gäster så kommer alla behöva sitta i underkläder till slut.

Har i alla fall sytt på min cosplay idag. Byxorna är snart klara, kanske två dagar till, sen kan jag nog bocka av dom från listan.
Imorgon ska jag dra till killebergs tygbod och köpa ett elastiskt band att sätta i midjan på byxorna och sen tänkte jag ta mig i kragen och beställa klipptid på Salong Monica. Håret böja bli alldeles för risigt nu =(

Aja, nu är det dags för sängen, jobbe-natt inatt efter en härlig tvådagars helg =3
Om tre veckor är det midsommar, jisses vad fort tiden går!

Puss & Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0