Student-firande

Idag tar lillsyrrans "Dyschk" studenten, så ikväll blir det studentfirande i bushen bland myggen.
Tur att det inte är supervarmt ute, då kommer jag undan med leggins och kjol utan att någon tycker jag är löjlig XD

Jag har också fått besked från Ryanswords ang. mitt svärds-problem. De erkännde att de skickat fel färg och de ska skicka ett nytt fäste och band till skidan så jag kan montera ihop det rätt.



Vad jag beställde








Vad jag fick






Det är ju tur för dom att jag ändå planerade att montera ner svärdet, annars hade jag blivit sur, men nu är det ju dom det är så därför är det okey.
Skrev till CSddlink oxå och frågade om min peruk, så vi får se om jag lyckas få nått svar därifrån också.
De sa att det skulle ta 1-2 veckor med utrymme för vissa förseningar, men det skadar ju aldrig att hänga lite över axeln på dom...

Igar blev jag (i stort sett) färdig med mina shinigami-byxor, men inatt kom jag på att jag kanske får lägga till lite detaljer sen när jag har gjort kimonon också.
Har också bestämt mig för att göra en "fusk"-kimono istället för att göra två stycken som det egentligen ska vara.
Det blir alldeles för varmt med två tröjor på sig i mitten av augusti, så jag gör en med extra tyg vid kragen och ärmarna så att det ser ut som om att jag har två på mig.

Om en stund bär det av till gymmet igen. Blir cykling idag, för jag tror inte jag hinner styrketräna oxå eftersom jag vill va hemma och säga hejdå när Adam åker till Danmark vid fyra. Fast vi får se, hinner jag så gör jag det.
Jag vägrar cosplaya som en fet och sladdrig Matsumoto på Närcon, never ever in my life!

Nu ska jag plocka ihop tvätten.
Puss &  Kram sålänge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0