På andra sidan midsommarafton

Jaha, då var helgen slut och inatt är det jobb igen.
Bara en vecka kvar och sen ska jag ha fyra veckors härlig semester där jag ska satsa röv på att hinna färdigt allt jag har åtagit mig att göra. =S
Har kommit en ganska bra bit på vägen med mitt ena projekt i alla fall, och min cosplay kommer nog också att gå ganska bra. Efter Kimonon och kjolen är det relativt enkla grejer kvar som kanske tar mellan 1-3 dagar var att göra färdigt så det borde jag hinna på fyra veckor.

Midsommar har varit bra. Väldigt lugn och trevligt med sol och bad som avslutning nu under dagen. Fast jag lyckades ju bränna mig lite, inte så det gör ont, men jag ser ut som en kokt kräfta ungefär >.<

Hade helst velat skippa jobbet inatt, men jag får stå ut den här sista veckan.
Har ångest från helgen nu också efter all dricka och chips och onyttigheter man har tryckt i sig. Känner mig fet och äcklig i vanlig ordning, men jag får ta en runda på gymmet eller gå en runda imorgon så kommer jag förhoppningsvis må bättre sen.
Måste ringa och säga upp TV'n imorgon också, note to self...

Nu blir det till att bädda sängen och efter det kommer vi nog gå och lägga oss. Idas bäddsoffa fungerade bra att sova på, men våra ryggar gnäller lite efter en riktig säng just nu faktiskt.

Aja, puss & kram på er sålänge så hörs vi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0