Födelsedagsfirande & Björkö Dans =D

Har precis kommit hem ifrån en helkväll i Svinaberga/Pjättryd med födelsedagsfirande och dansbane-röjjande.
Sandra kusin fyllde hela 25 år och detta firades med glam och skratt hela natten lång. Många bra bilder blev det med som kommer finna sin väg till både bloggen och Facebook i sinom tid ;)

Imorgon kommer bli en dag med lite fika hos Moster Weronica och sen ska vi se när Adam älsk kommer hem också, kanske hinner det bli lite mys i soffan med en liten film också <3

På måndag är det möte med banken som gäller.
Jag har inte bestämt ifall jag ska följa med personligen, men i vilket fall som helst så ska vårat lån förhoppningsvis lösa sig och efter det är det bara att skriva på papperna för den nya lägenheten.
För de få som faktiskt läser min blogg vet vid det här laget att jag och Adam har varit och tittat på en marklägenhet som vi planerar att bli vid förutsatt att banken inte säger emot på den punkten.
Längtar tills vi får klartecken, det ska bli så jävla skönt med en marklägenhet, både för mig, Adam och katten.
Men vi får veta mer exakt om det på måndag.

Nu ska jag äta lite och sen blir det sängen för min del.
Puss & kram på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0