Söndag

Igår var vi hos min Tobias & Alexandra och grillade tillsammans med Mikaela och Daniel.
Mycket trevligt, mycket trevligt.
Fick skjuts hem vid tolv-tiden av mor och sen blev det i stort sett sovdags direkt.
Vaknar klockan sju av att katten springer runt och skriker som en idiot och rusar rundor in och ut ur sovrummet och hoppar hinder över sängen. Och inte kunde man stänga dörren heller för då skulle man ju dött av värmeslag.
Så eftersom jag är som jag är och inte kan somna om när jag väl har vaknat gick jag upp och sen dess har Ajax varit knäpp-tyst, självklart....

Aja whatever.
Idag är det städ-dag. Det ska damsugas, diskas, sopor ska bäras ut, toaletten ska skrubbas etc etc etc...
Och jag som har ont i huvudet ='(
Får ta det i sakta mak, jag har ju faktiskt semester ;)


Puss & Kram sålänge! <3

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-03 @ 09:19:04
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-03 @ 09:44:52
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: tobias

tycker det är långt mellen inläggen här :)

2011-07-13 @ 14:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0