Vatten över huvudet =)

Var och simmade med Mor idag. Skönt som faaaeen om ni frågar mig =)
Annars har jag tillbringat dagen med att knepa lite bland koderna här på sidan och försöker komma på en ny design till bloggen.
Jag vet ungefär hur jag vill ha det, men jag kommer inte på vad jag ska ha för "tema" så att säga.
Typ, ska det vara blommor, pennor, discoljus, katter etc etc.
Vill ju gärna att det ska passa in med "Beloved Me", men sen är jag ju liiiiite allergisk mot hjärtan och sånt puttinutt ni vet =s
Om det är någon som har nått förslag på något som skulle passa mig så var inte rädda för att uttala er, jag har total idé-torka för tillfället...

Nu ska jag gå och ge Ajax hans drog-erhhh.... hans medicin menar jag.

Puss & Kram på er! <3

Kommentarer
Postat av: Zyrran

Jag hade kört på en lite mer arbetad stil som kontrast till det stilrena du köra på nu. Kanske multicolored steampunk? Köra på klockor och fickur som tema. (Passar bra med förstoringsglas om du frågar mig...) :)

Eller om du är sugen på att fortsätta med något lite enklare så kanske bara byta ut färgtemat och gå på nått läckert landskap.. eller stjärnhimmel. Finns mycket man kan göra när man är så begåvad som du tjejen! ;) lycka till!

Kramiz

2011-01-26 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0