TV-shop?

Igår var jag, Adam, Mamma och Pappa och tittade på Harry Potter and the Deathly Hallows.
Den var bättre än vad jag hade väntat mig ska jag erkänna. De hade verkligen lyckats få till känslan av frustration som följde med sjunde boken väldigt bra. Ska bli intressant ifall de får sista filmen lika bra =)

Innan bion var vi och gick runt lite på elgiganten och medimarkt, varav på det sista stället jag och Adam total-fastnade för en TV.
Vi har pratat om att skaffa en ny ett bra tag nu, eftersom den gamla tjockisens fjärrkontroll har börjar lägga ner med jämna mellanrum. Lite oroväckande med tanke på att om fjärren pajar så kan vi inte titta på DVD eller spela Wii eftersom det inte går att byta kanal =s
Så nu på Mediamarkt så bara stod den där, med nedsatt pris och allt.
Ingen värsting, men fullt tillräcklig för vad vi tittar på.
Så idag åkte vi tillbaka till Växjö och köpte den.
Just nu står den ihopmonterad och färdig på TV-bänken, en hela 37 tums, Philips LCD plattskärm.
En klar förbättring jämfört med den gammla 32-tjockisen som inte ens klarade av att visa widescreen, ni förstår vilket kliv uppåt på skalan detta är?
Den är så vacker... <3




Snart är det dags att laga lite mat, men först lite välförtjänt vila och slötittande framför Discoverychannel =)

Puss & Kram!
<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Sådan tv som jag har ju :D

2011-01-09 @ 20:11:56
Postat av: Carro

Haha, härmis! XD

2011-01-09 @ 21:54:32
Postat av: Julia

Du som är en härmis! ;) Haha

2011-01-12 @ 14:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0