Muse

Sitter här för typ tredje dagen i rad och försöker tänka ut ett tema för bloggen.
Min musa har uppenbarligen sprungit och gömt sig någonstans för allt jag kommer på är bara lamt och tråkigt.
Eller ja, det är inte det att jag inte kommer på några mönster eller former, utan problemet är att inget av det känns rätt.

Jag menar, kolla på min syster till exempel; hon har sina ugglor, det är ju hennes grej utan tvekan.
Varför kan inte jag ha något sånt?????
Jag har ingen sån grej som är "typisk" mig, jag gör allt och ingenting samtidigt och det här med personlig design mycket svårare.
Jag vill inte ha en sån där Hej-Jag-Är-Från-Stockholm-Och-Jag-tycker-Jag-Är-Det-Bästa-Som-Hänt-Internet-Sen-Bredbandet-Looken.
Ni vet, där det bara vimlar av bilder på nån halvfull plast-blondin vars sida ser ut precis likadan som tusen andra stadstjejer som försöker få det att verka som om de hoppat rakt ut ur en MTV-realityserie.
...
Aja, ni fattar.

Så, låt oss titta på vad det är jag har?

Photoshop?
Visserligen, men det är väl knappast nått tema. Photoshop innebär ju i princip allt.

Min Katt?
Crazy Catlady, do I need to say more?

Anime/Manga?
Jag vet inte hur jag ska få in det i bloggen utan att det ser ut som om att hela mitt liv handlar om japanska serier =s
....

Ja. Där tog min lista slut.
Gah! Det här är hopplöst!
Nu ska jag nog börja plocka ihop lite grejer innan jag ska köra och hämta upp systern från skolan.
Har övertalat henne att hon ska följa med mig och sola i eftermiddag, så får vi se hur det går. =)

Puss & Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är även resten av den Japanska kulture, gitarren, tv-spelande, spinnande, bildtresserad, vapenintresserad donna :)

2011-01-28 @ 20:13:20
URL: http://linda1986.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha, lite av varje då med andra ord? ;)

Vapen är ju iof något jag inte tänkt på, när man bor med Adam så blir mitt vapenintresse något intetsägande efter ett tag haha XD

Men jag kanske har något att spela på där... hmmm.....

2011-01-29 @ 12:10:00
Postat av: Linda

Carro cara, kan du lägga ut några av de bilderna du tog i lördess? Någon fin helst :) Vill gärna låna dem :)

2011-01-31 @ 21:31:26
URL: http://linda1986.blogg.se/
Postat av: Mrs P . Aagaard

Go Stockholm, go stockholm, go stockholm!

Gooooooooooooo Stockholm!!!! yeeeeey woooohoooooo!!!!!!!!!!!!!!



Puss

2011-02-01 @ 16:16:02
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: Carro

Maria, du är inte av opartiska åsikter så du har ingen talan om det här ämnet ;)

Linda, jag lägger upp bilderna, om inte idag så imorgon =)

Puss!

2011-02-01 @ 16:43:30
Postat av: Mrs P . Aagaard

Fy faan va dålig stil!

Får heja på världens bästa stad i smyg på hemmaplan då ;)

viskar tyst Go stockholm , Go Stockholm...

2011-02-02 @ 13:19:46
URL: http://www.prackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0