Magont och illamående

Sitter vaken och kan inte sova.
Stor överraskning eller hur?
Börjar jobba vid halv två som vanligt, så jag får väl se vad jag kan underhålla mig med tills dess.
Just nu är det South Park på tv'n, kanske lätt underhållande, men inte särskillt givande.
Är orolig över hur det ska gå med Ajax imorgon hos veterinären, men jag hoppas att det är urinvägsinfektionen som kommit tillbaka och att ha får starkare medicin den här gången.
Vill verkligen inte att det ska vara något som sitter i huvudet på honom för då finns det ju inget att göra.
Jävla skit, önskar bara man hade ett trollspö man kunde vifta med så allt blev bra igen...
Tror jag har fått nån slags begynnande magkattar också, för den här magknipen och illamåendet vill inte ge sig.
Förmodligen all stress som sätter sina spår nu, men det hjälper ju knappast att veta vad det är när själva orsaken änd inte vill försvinna.
Får hoppas det blir bättre efter veterinärbesöket imorgon.

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0