LCHF - Muffins

Idag har det varit bak-dag.
Provade att göra några LCHF (Low Fat High Carb)-muffins från en sida jag hittade på internet.
Kokos-och morotsmuffins med philadelphia-glasyr.
Vet inte riktigt hur de blev ännu, men jag tjuvsmakade glasyren lite och den var super-smarrig!
Ska defenitivt göra den fler gånger.







Lille Ajax har varit dålig i magen idag och har inte fått behålla någon mat alls verkar det som.
Han har kräkt minst fem gånger och så vitt jag kan se så är det den nya penicilinen han fick som spökar.
Enligt Osmund så kan han vara allergisk, men vi ska vänta tills på fredag och se ifall vi måste byta till en annan sort.

Aja, nu ska jag bara ligga i soffan och slö-glo på TV med min Älskling.

Puss & Kram på er! <3

Kommentarer
Postat av: Mrs P . Aagaard

Jäklans va ambitiöst av dig gumman! Får väl komma inom å provsmaka en vacker dag!

Puss

2011-01-22 @ 12:12:59
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: Zyrran

JAG KÄNNER IGEN DET DÄR STRÖSSLET!!!!

(ehrm... ja.... Lite mycket socker å koffein idag tror ja...)

2011-01-26 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0