Kraftig Urinvägsinfektion

Ååååh, lättnaden är för stor för att kunna uttrycka i ord!
Är så jävla glad för att det inte satt i huvudet på honom, åh, min bäbis <3

"Mycket kraftig urinvägsinfektion" beskrev Osmund det som på kliniken.
Ajax hade blod i urinen, svullen vävnad i urinblåsan och desstom var han förstoppad!
Inte konstigt stackaren har försökt visa oss att något är fel.
Julstressen (vilket Osmund också höll med om) påverkar visst inte bara människor.

Min stackars bäbis, att han ska behöva vara så sjuk.
Just nu är Adam oc hämtar ut hans medicin på apoteket och handlar mat till ikväll.
Blir hemmalagade hamburgare och sen ska jag försöka övertala Älsk om att vi ska titta på "Upp".
Jag har nämligen inte sett den, och alla säger att jag måste se den för den är så himla rolig.
Så vi får väl se, jag blev ju tok-kär i Despicable Me och Adam höll med om att den faktiskt var bra haha victory!

Nu börjar Ajax röra på sig efter bedövningen, måste gå och titta till honom lite.

Puss & Kram sålänge! <3

Kommentarer
Postat av: Mrs P . Aagaard

Homemaid burgers is the shiit! Så jäkla gött juh! Bra att kiisetoosen börjat piggna till efter bedövning.



Kram

2011-01-15 @ 14:29:29
URL: http://www.prackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0