Ghost in the Shell


Idag gick undetecknad upp klockan halv sju för att vinka av sin kära pojkvän när han gick till jobbet.
Och alla ni som känner mig vet att när jag väl har vaknat.... så kan jag inte somna om.
Så vvad syssselsatte jag mig med då kanske ni undrar?
Jo, eftersom jag och Älsk precis avslutat vårat Sagan om Ringern - marathon, så gick mina tankar till elviska, eller rättare sagt, Sindarin, som språket heter.
Så jag googlade det och nu kan jag skriva det.
Inte orden såklart, dit är det en bra bit kvar, men jag kan bokstäverna dom använder.
Mycket fina, måste jag få säga, mycket fina.

Vad mer, jo jag har glott igenom en hel video-radda med en game-play från spelet Amnesia: The Dark Descent.
Hyfsat bra spel verkar det som, men hon som spelade själva spelet var helt klart festligast! Jag fastnade för hennes dialekt från första början, och hon blir bara roligare och roligare ju längre hon spelar.
Postar länken här nedan för er som är nyfikna ;9

http://www.youtube.com/watch?v=vhfTnxG7lLY

Nu ska jag och min älskling titta på Ghost in the Shell, för det har han själv sagt att han vill se, så skyll inte animen på mig, det var hans eget val!;)

Yes, då återstår det bara för mig att säga tack och hej, och kom ihåg att:

Jag är faran som lurar i natten!
Jag är dammråttan som alltid kommer fram precis när du stoppat undan dammsugaren!
Jag är... Bunny Babe!!!


For you Ziz! ;)
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Zyrran

:D Jag läser uppenbarligen din blogg alldeles för sällan! Återigen: Hoppas katten blir bättre. Och du: se till att lev livet! Eller "Go Nutz" som Squirrel Girl skulle sagt ;)

Kramiz

2011-01-14 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0