En bra start.

Vägde mig för en liten stund sen, och jag kan säga med lite stolthet att första veckans viktnedgång ligger på 1,7 kg.
Rätt okey tycker jag.
Bara ca 1,5 kg kvar till nästa delmål, ska nog gå bra.
Ska strax göra lite pilates och sen blir det väl mat i form av en avocado med keso och lite tillbehör.
Måste köra och köpa kattmat idag också, jag trodde ju att vi hade en halv påse kvar, men det var feeeeel.
Så det blir ett besök på Lenas fröhandel i eftermiddag och sen kan man förhoppningsvis ta det lugnt.

Men innan jag gör nånting annat så ska kattskrället ha sin medicin.
Försökte med att blanda ut den krossade tabletten i lite mjölk igår, men då bara luktade han på den och ställde han sig och "krafsade över" den, precis som att ; "Va fan e det här för skit, ta bort det." Men det var borta sen så uppenbarligen var det inte så illa ;)

Aja, får se om det går bättre idag =)

Puss & Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0