Yatta! \(^0^)/

Äntligen är bannern till bloggen färdig!
Blev nöjd med den också faktiskt. Ajax fick också vara med på ett litet hörn, men han har inte kommenterat det ännu.

Har städat lite idag, samt diskat och tvättat lite.
Adam har varit och laddat så när han kommer hem så blir det kyckling-och pasta sallad i äkta GI-anda.
Har börjat gå ut och gå också igen nu när trottoarerna är framkomliga igen. Fast idag blev det inget, dels för att jag behövde stöka lite här hemma och dels för att vädret söööööög! Är så trött på blåst och regn efter stormen inatt så jag kan klökas åt det.
Ja ni, inatt skulle ni varit med.
Blev attackerad av en kanariegul, flygande pulka och ett par trädgårdsmöbler. Mmm, det ni, det var en syn.
Sen skulle jag väl gissa på att max fyra soptunnor i Diö stod på sin ordinarie plats imorse, för jag har bokstavlit talat plöjt mig igenom alla dom andra som låg ute på vägen.
Men jag hade i alla fall tur som kom fram på i stort sett hela min runda, stackars Filip blev innestängd mellan två träd som bestämde sig för att ramla precis när han kört förbi.
Som sagt, jag är rätt nöjd, och framför allt jävligt tacksam för att jag klarade mig igenom hela rundan utan några olyckor.

Aja, nu ska jag duscha, leka lite med katten och sen ska jag försöka framana en sista kraftansträngning och städa undan i badrummet... inte nödvändigtsvis i den ordningen kanske men men.

Puss & kram sålänge! <3



Kommentarer
Postat av: Zyrran

Fy faaaaa- Ni borde få MYCKET högre lön vissa nätter! Och folk tror att tidningen bara dimper ner i brevlådan efter en liten sväng på trollstaven... De skulle bara veta!

Glad att du lever

Kramiz

2011-02-09 @ 19:09:43
Postat av: Mammsen

Sååå underbart att höra din röst på morgonen gumman.

En ganska sömlös natt med smällar och brak och tankar på dig i nattens blås väder - Gudrun i miniformat.Synd om Fille men han är en tuffing som tur väl är jag beundrar er alla, jag vågade nästan inte ens öppna dörren och kolla ut.

Skönt att ni fixade det trots flygande atacker av ufo ;>)

2011-02-09 @ 23:12:07
Postat av: Sandra B

Håller med Nellie...borde fan få mkt mer betalt nätter som denna då ni praktiskt tagen nästan riskerar livet när ner ger er ut i stooooorm...tror inte alla dem som har tidning fattar vilket jobb ni lägger ner för att de ska få sin nedrans tidning utan blir i stället sura om den inte ligger där i lådan tills de ska äta frukost...borde få åka med en natt å se vilka uppoffringar ni faktiskt gör:)

Bannaner blev jätte fin föresen...gillar skarpt hur Ajax kikar upp från kanten...redo att anfalla och sabotera det du målar vilken sekund som hellst;)

Ha det bra...kram kram

2011-02-10 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0