Okey, läges-uppdatering då


Min magkatarr håller på att avta en aning. Har fortfarande ont ibland, men det är inte de är ihållande kramperna som jag hade innan.
Förhoppningsvis blir det bättre och bättre från och med nu. Jag ska koka torsk och ris imorgon och äta eftersom kokt mat ska vara bra för magen. Och fisk är ju gott tycker jag =)

Ajax verkar också bli bättre (peppar peppar)
Vi har bytt från Pee-Wee lådan som hade pellets till hans gamla kattlåda med vanlig kattsand istället.
Mamma och pappa har pratat om att han kanske inte tycker om Pee-Wee lådan, för när katter inte tycker om underlaget i lådan så kan katter ibland sätta sig och kissa någon annan stans.
Och när jag sen började tänka efter så insåg jag följande samband:
Jag skaffade Pee-Wee lådan till Ajax den 9:de december 2009.
Den 31:e december satte han sig och kissade på mina kläder för första gången, men jag tänkte inte på att det kunde vara lådan utan jag kopplade det ju mer till att det var för att jag hade börjat träffa Adam och att vi skulle börja flytta etc etc. så när det sen fortsatte så trodde jag ju att det fortfarande berodde på det.
Men såhär i efterhand så inser jag ju att han förmodligen inte gillade förändringen med att börja med pellets istället för kattsand.
För mellanrummen har varit ungefär en månad mellan gångerna han har satt sig, om man inte räknar med när han hade/har urinvägsinfektion.
Kan ju också nämna att sen vi satte in den gamla lådan igen så har han inte gått i Pee-wee lådan en enda gång så uppenbarligen är det en förbättring enligt honom.
Hoppas på att vi har hittat lösningen på problemet nu i alla fall så man kan börja slappna av lite.


Inatt fick jag förresten mitt genombrott när det gällde min design på bloggen. Jag ska börja fila på det nu i veckan tänkte jag, ska bara öva lite till först =)

Och sen hade vi bilderna från i lördags också ja. Jag har valt ut dom jag tyckte var fina/bra och jag hoppas att ni ska tycka de är hyfsade ni också ^^
















Sådär, tror det var allt jag hade för idag.
Puss och Kram på er sålänge! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin fina bilder! Tackar så mycket :) Krama

2011-02-04 @ 09:20:50
URL: http://linda1986.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Linda...fina och kuliga korten blev..hälften kommer jag inte ens ihåg att jag var med å tog;)men men..det är väl baksidan med att dricka:)Kram kram

2011-02-06 @ 11:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0