Torsdag mitt i veckan.

Åååh, jävla kattfan som inte sover när han ska!
Han har varit uppe och trampat runt på mig typ fem gånger på tre timmmar och när han tröttnade på det så tyckte han att det var en jättebra idé att börja speka rally ute i vardagsrummet och springa runt och vråla för sig själv.
Så tråkigt att bli väckt preciiiiiis varenda gång när man håller på att somna =(
Sen självklart sen jag gick upp för en timme sen så har han inte sagt ett knyst utan legat och sovit i köket >=(
Aja, nu har jag i alla fall ätit en rejäl "frukost" så snart bär det av till jobbet. Veckoblad inatt i vanlig ordning och jag hoppas att dom är tunna idag för jag orkar inte stanna och packa om bilen flera gånger, palla lixom.

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0