Söndag.

Tråkdag.
Vaknade med nackspärr imorse, jättekul.
Tog mig säkert tio minuter att bara ta mig upp ur sängen, och då behövde jag ändå använda enda handen för att hålla huvudet still medan jag reste mig.
Började dagen med att värma vete-säcken och sitta med den på i ungefär en halvtimme och sen strecha musklerna så mycket jag klarade av.
Sen var jag och Adam ute och gick en runda, stretchade nacken efter det också och sen ringde jag mor så hon fick komma och trycka mig lite.
Nu känns det mycket bättre och tanken på att jobba inatt är inte alls lika jobbig längre.
Det är snart dax för mat. Adam ska steka fiskpinnar och koka macaroner medan jag ska värma lite köttfärsås ifrån igår och äta istället för fiskpinnar.
Stekt mat är fortfarande lite halvt motvilligt välkommen i min mage så det får bli kokt på menyn ett tag till.

Har pillat mer med bloggen idag. Blev ganska nöjd med resultatet.... även om det är lite väl mycket.... rosa för min del.
Kanske ändrar det sen, färger är ingen konst att leka runt med, det är layouten jag blir hispig på.
Men, men jag gör det helst en annan dag, som mors lilla lathund sa...

Är för trött för att skriva något mer, och när jag tänker efter så finns det faktiskt inget mer att skriva om.
Skönt.
Vi höres, puss o kram på er! ♥



Sådär, mindre rosa =)
Kunde inte låta bli det, orka en hel-rosa sida =s
Fortsätter fila imorgon kanske.
Puss puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0