På G

Okey, nu har jag pulat lite med nya blogg-designen.
Än så länge är basen färdig, men den ser fortfarande inte riktigt ut som jag hade velat.
Men, men det får jag fixa sen.

Idag är det lördag, det är melodruttfestival ikväll så det får man väl titta på för nationens skull eller hur man nu säger.
Ska åka och handla alldeles strax, vad det blir för mat vet jag inte än, surprise surprise.
Det blåser, mmm, både kruka, dörrmatta och ljuslykta välte här utanför innan så jag och Älsk fick iscensätta en liten räddningsaktion sådär på eftermiddan.
Allt höll i alla fall och är nu inburet i hallen.

Aja, nu måste vi sticka och handla maaaat.
Funderar på att köpa lite tacochips att dippa ikväll, mmmm gottigt. ;)

Puss & Kram på er! <3

Kommentarer
Postat av: Zyrran

Usch, fattar inte hur ni orkar med melodifestivalen! Ska se om jag inte lyckas totallt ungå allt den har att göra med i år också!

mmmm, taaaacooooo.....

:9 Kramiz

2011-02-05 @ 17:46:00
Postat av: Mammsen

Keen picture baby girl!

Filar du lite på den blir den riktigt häftig.

Vi kollade också melodifestivalen och som vanligt,

Fel låt vann!!

Andra låten dock något bättre, men shit happens o nästa lördag sitter vi där igen.

Dock en bra anledning att partaja lite.

Puss o Kram

2011-02-06 @ 11:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0