Löning =D

Klockan är sisådär mitt i natten och jag kan inte sova.
Har alldeles för många tankar i mitt huvud just nu och dessutom är jag inte trött.

Under dagen som varit har jag sprungit byn runt på jakt efter ett par svarta jeans.
Hittade många men inga som gick att knäppa... trots att de var storleken större än de jeansen jag hade på mig (??)
Känns lite lätt nedslånde att ha gått ner i vikt men ändå måste gå upp 1-2 storlekar när man ska köpa sina nya kläder, wft lixom.
Aja, hittade tillslut ett par inne på JC, där jag typ aldrig ens vågat titta på kläder knappt, och dessutom var de på rea.
50 kronor sved inte särskillt, plus att de hjälpte mig lägga upp dom också =)
Imorgon ska jag gå och hämta de sminkgrejerna jag la undan på Lindex, för smart som ajg avr glömde jag ju rabattkupongerna hemma, samt överväga att inhandla ett par jeans jag hittade på Trend House innan jag gick in på JC. Blir förmodligen att jag köper dom för dom satt så himla skönt. Svårt att hitta kläder som gör det så direkt tycker jag.
Imorgon är det dessutom förmodligen Melodifestivalen hos mor och far och sen Speakeasy med kussebussen.
Sitter och försöker knåpa ihop en outfit i mitt huvud som är lämplig också, men kommer inte på något förutom att det kommer involvera något av mina nya par jeans... sen har jag en lustig vision av godis-turkos ögonskugga med matchande nackellack.. hmmm, undrar om det kan gå säg.

Aja, dags för lite flumsurf på youtube innan det är dags för frukost/natta-mat i vanlig ordning.
Puss & kram sålänge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0