Fest igår?

Jepp, absolut fest igår.
Var hemma hos en av Daniels kompisar vid Swedbank på förfest. Jag och Mikaela spenderade mesta tiden i köket för de andra lekte suparlekar ute i vardagsrummet och det ville vi inte bli inblandade i XD
Sen blev det Speak efter det där man träffade många glada personer att dansa med. Linda och Sandra bland annat =)
Lyckades dessutom att bli precis lagom brusad tycker jag ^^
Precis lagom för att glömma bort att dricka vatten och blanda till en bakis innan jag la mig, trots att jag skrev på facebook att jag skulle göra det XD
Jag hade en jävla tur dessutom på vägen hem, för jag gick inom jobbet för att låna toaletten där och då fick jag sms från mamma som undrade ifall jag ville ha skjuts hem för hon skulle ändå in och hämta Nellie.
Så jag slapp gå i alla fall i regnet.

Idag blir det flytt av möbler och montering av Garderoben med stort G.
Dessa otympliga glasdörrar som vi tvunget ska asa med oss, men är man smålänning så är man XD
Jag kommer förmodligen inte behöva ha så mycket med dom att göra i alla fall utan det blir mor och fars jobb medan jag plockar upp i datarummet. Det vore roligt att ha den stora datorn fungerande och igång när Adam kommer hem.
Men först blir det frukost. Funderar på att steka lit ris och äta, fast med tanke på min magkattar så kanske det inte är så bra med stekt mat =S
Får se hur jag gör...

Puss och Kram sålänge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0