Shopping i Växjö =)

Jepp, idag bar det av till the big city (erhm) för att handla lite prylar.
Blev två par BH:ar, det visade sig nu att nej, Carolina har varken A, B eller C som hon först trodde, utan den slutliga dommen hamnar på bokstaven D. Lite roligt faktiskt, jag har aldrig tyckt att de va så stora.... =S
Sen blev det en tur in på Skoaffären och köpa neongröna skosnören till mina nya fusk-converse skor (som dessutom är shackrutiga hehe), en sväng till Helges håla och sen KJ store där jag provade en korsett. Den var ett helvete att ta sig in i, men snyggt satt den. Fast jag köpte den inte, vill inte betala 375 kr för något jag inte ens kan ta på mig utan att be om hjälp...

Efter det blev det Sushi på restaurang Maido. Mor och jag delade på typ världens monster-sushi-tallrik. Ärligt den såg ut som en bricka... Men gott var det.

Sen skulle jag handlat grejer till min Temari-cosplay, men den geniala plan jag hade tänkt ut visade sig vara bara strået kortare än värdelöst, så det blir till att tänka om det hela och återkomma vid ett senare tillfälle.

Nu blir det ialla fall att pusta ut och sjunka ner i TV-soffan framför Så ska det Låta med Älsk <3 =3

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0