Bihålsinflammation?

Usch, jag hoppas verkligen inte att jag har åkt på det.
Näsan är helt igenkorkad, halsen svider som fan, rethosta och huvudvärk som avslutning.
Förhoppningsvis är det bara en vanlig förkylning och inget annat, och isf går det hela över på ett par dagar nu när hostan har satt in.
Det hade varit mycket lättare om nässprayet hade fungerat, men det gör det ju inte. Jag sprutar i det och då blöter det upp i ca 30 sekunder, sen känns näsan helt kleggig igen precis som den gjorde innan jag sprayade...
Jäla skit med lixom.
Aja, idag bär det av hem till mor och far för att spraymåla träbitarna till solfjädern.
Ska bara stanna till på BT järn och kolla vad de tar för klarlack på spray, ifall det blir billigare att köpa svart blank färg från början trots att pappa har mattsvart färg hemma.
Sen när jag har måtten på solfjädern när den är monterad så kan jag beräkna hur mycket tyg jag behöver, och efter det är det bara nedförsbacke kvar. Hoppas bara de har dubbel-limmat vlieselin på Killebergs tygbod, annars blir jag ledsen =(

Aja, kläder på då antar jag så kör jag sen. Måste ju ge grejerna tid att torka mellan omgångarna också.
Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0