Styled by... Me?

Då var man tillbaks i de gammla gängorna igen efter syndar-veckan i sjöabro.
Var ute och gick min runda igår på förmiddan och sen satte jag ihop en fin liten inspirations-bakgrund till min dator med meny för hela veckan och lite annat smått och gott. Bara så man inte glömmer bort sig när man sitter framför datorn ;)

Var nere i byn och köpte nya batterier till vågen här hemma också. Sprang på en kille som hette Dell... fast det stavades inte Dell tydligen, men hur det stavades fattade jag aldrig.
Det hela började med att han skulle fråga vilket datum det var och sen skulle vi gå åt samma håll så vi började prata.
Han och hans kompis hade tydligen flyttat hit till Älmhult för ca en månad sen så han undrade lite om vad jag tyckte om livet här etc. De höll på att läsa svenska så de kunde söka job ordentligt, så han undrade lite om jobb-möjligheter här i byn och omnejd.
Var ganska roligt att prata engelska lite, öva på uttal och så.
Han tyckte att jag verkade vara en väldigt trevlig och öppen person och han tackade mig för att jag stannat och pratat med honom. Alla andra var så rädda sa han och ville inte prata med honom bara för att han var en främling (och svart, men det tror jag han menade också fast han inte sa det).
Det gjorde mig glad att höra =) Det är alltid kul att få komplimanger.

Sen svängde jag inom Trend House och la undan två vinterjackor till Adam och sen när han slutade jobba så åkte vi dit och han köpte den ena av dom. Gjorde mig också glad. =)
Efter det for vi runt och småtittade lite på bilar. Vi funderar ju på att byta in TT'n och skaffa något med lite mer anpassat till två personer eftersom jag ska sälja min.
Vi spanade bland annat in en röd Honda Civic Type-R som var ganska snygg med aaaaaas-sköna säten!
Men som sagt vi bara småtittar lite än så länge, så vi kanske lyckas hitta något bättre sen.

Träffade Linda idag också. Hon kom förbi och fick sin födelsedagspresent (Guitar Hero - Warriors of Rock) och snackade lite.
V bestämde att vi skulle ha vår sushi-date på tisdag så nu har man nått att längta till hehe ;)
Mmm, sushi är gott. Blir riktigt sugen. Färsk sushi är ju himmelriket nära på hahaha.       
     
    


Måste passa på att lägga upp bilder på mina nya snygga läder-stövlar som jag köpte på Scorett i Kristianstad i lördes. 

                


                

Båda två är fodrade har räfflade gummisulor så de kommer bli jättebra att ha till vintern, varma och o-halkiga.


Nä, nu ska jag äta mitt kvälls-snacks och sen får vi se om jag går och lägger mig tidigt eller vad som händer. =)

Puss & Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0