>Insert witty blogg-title here<

Sådär, då har man vilat några dagar då.
Fatta vad skönt det har varit att bara sitta hemma och inte göra nåååånting på tre dagar!
Var ute och gick i måndes och idag, men förutom det så har jag verkligen inte gjort ett jota, känner att min hjärna börjat mjukna lite, måste se till att fixa det.
Jag har till och med varit så borta att jag helt glömde bort att skriva om helgen och middan med Maria och Johnny.
Maten blev super-bra, jag blev överraskat glad över att jag lyckades så bra första försöket jag gjorde det på.
Honungsmarinerad fäskfile fylld med lök och äpplen, ris med kantarell-och örtsås, ungskanderade morötter och sallad.
Jisses, vad avancerat det lät när man skrev ner det =s
Iaf, det var jättetrevligt hela kvällen med gitarrspelande i vardagsrummet och allmänt skitsnack på balkongen.
Ser fram emot att göra om det nån gång =)


        
                        Gitarrexperterna rockar loss i vardagsummet ;)


Har också kommit på att Ajax faktiskt tycker om smaken av sin medicin så nu behöver jag inte hålla fast honom och spruta in den i munnen på honom längre. Bara att mäta upp och hälla på en tallrik så äter han upp alltihop själv. Smidigt som fan.

Har som sagt kommit igång med motionen igen. Ska ringa friskis ikväll och boka platser till passet nästa vecka.
Maten går också bra, äter mer regelbundet nu och dricker det vatten som jag ska. Känner mig riktigt positiv.

Nästa vecka ska jag och Adam bosätta oss i Sjöabro och vara "barn"-vakter åt Nellie medan Mor, Far, Gole och Eva-Lott åker till Kroatien och firar Mammas födelsedag.
Så då ska jag försöka gå en bra 40-50 minuters runda varje dag där också. Nellie har studiedag på onsdan så då kan jag ju se ifall hon har lust att haka på.


Men först ska vi dit på fredag och få förhållningsorder angående hur husållet ska skötas, etc etc, ni vet hur föräldrar kan va ;)
Nu ska jag gå och rota i frysen och se om jag kan hitta något gott & nyttigt att äta ikväll. 

Puss & Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy faaaan vilken bild! hahahahahaha jag dööööör. Jag rockar ju som fan till " Kycklingpolka " Haha.



Kärlek

2010-10-13 @ 22:10:10
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja, den va väl bra. Ni ser ut som riktiga proffs ;)

2010-10-14 @ 13:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0