Sopa, Diska, Tvätta, Damma, lalalalaa...!

Äntligen KLAAAAAAAAAAR!!!!
Har dammat, damsugat, torkat golven, städat toaletten, dekorerat om vardagsrummet, tvättat sängkläder, tvättat vanliga kläder, planterat om blommor, sorterat upp skrivbordet, sorterat in tvätten, skakat mattorna, lagt köttet i marinad, dukat, städat rent allmänt... och  älsk har diskat. ;)
Så nu är allt klart för finbesöket ikväll.
Det blir nobel middag med Mr & Mrs Aagaard som förmodligen kommer innefatta en hel mängd alkohol, men det är väl smällar man får ta för att bjudningen ska bli helt lyckad hehe.

Får lov att säga att vardagsrummet blev riktigt bra, shoppingrundan i Växjö med Maria lönade sig minsan. Till och med gardinerna som jag var lite osäker på blev kanonfina när de väl kom upp.
Det enda vi inte hittade i Växjö var Sverigedemokraterna...
Vi träffade på Linda & Emmelie i Linnégallerian, och eftersom hela centrum var fullt av val-propagerande representanter ifrån varje parti så blev ju frågan självklart om vi hade varit och lyssnat på alla än?
Så vi kom fram till att vi skulle leta upp Naziste-... erhm, jag menar Sverigedemokraterna och väl där skulle Maria bara ta ett steg fram och säga;
"Du får 2 minuter - övertyga mig!"
Hahaha, hade varit så jävla gött att se deras reaktioner... men de måste ha stått på nån dunkel bakgata nånstans för vi såg inte röken av dom. =(
Liten besvikelse faktiskt, men det fick bli utan politik den dagen.

Nu ska jag minsan gå och välja kläder och sen ska jag väl ta en kort andningspaus innan röjjet drar igång här.
Ha de gött så länge!

Puss & Kram! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vad synd att de inte fick chansen att försöka övertyga er, eller kanske lika bra.. Hade bara blivit förbannade annars :) Hoppas att ni hade det trevligt igår!

2010-09-12 @ 13:37:43
URL: http://linda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0