Ojojoj

Ojoj, mycket som har hänt sen sist.
Födelsedag hos Linda i lördes självklart. Åt jättegod mat och hade super-roligt med alla tjejerna. =)


                               

                               

                                         

                                 



Igår var vi på Mio och beställde vår soffa, så nu har vi inlett den 6-8 veckors långa väntan innan vi kan åka och hämta den.

Imorgon ska jag och Maria åka till Växjö en runda och chilla runt. Jag ska titta runt i lite heminredningsbutker så att jag kan förverkliga min vision av vårat vardagsrum.
Sen måste jag hitta nya gardiner och lite sånt tills på lördag för då blir det middag med Maria och Johnny här hemma. Trevligt trevligt, vuxenpoäng så det smäller om det.

Natten mellan fredag-lördag ska Malin åka med på tidningsrundan. Ska bli kul så man får lite sällskap, och snacka skit hela natten.

Något inte fullt så roligt som hände igår va att Ajax hade satt sig och kissat på sängöverkastet på golvet i sovrummet. Men eftersom han gått runt hela dagen och skrikit och velat gå ut så misstänker vi att han inte blivit av med sin urinvägsinfektion ännu.
Helt sjukt, han har som sagt gapat och vrålat hela jävla dan, så efter att ha ringt veterinären och pratat med dom så gav jag honom utav den antibiotikan jag hade kvar av hans gammla kur och efter det blev han knäpptyst, gick och la sig på mattan och somnade.
Precis som om att han visste att medicinen hjälper.
Menmen, veterinären skulle ringa tillbaka ikväll så får vi se ifall jag får åka in med honom en gång till eller ifall han bara skriver ut mer antibiotika via telefon.
Hoppas bara att det kommer hjälpa, börjar få slut på idéer...

Nu ska jag se om jag kan sova lite, har sån fruktansvärd huvudvärk, så ni anar inte...

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0