Bo-bo-bido ;)

Okey, så jag vaknade idag och slog på TV'n och började titta på Top Model 5.
Och idag skulle de tydligen ta pinup-inspirerade bilder på motorhuven av en Ford och de nämnde namnet "Vargas" som referens, så självklart var jag tvungen att googla det.
Och det kan jag ju bara säga att mer konstnärliga bilder är svår att hitta.
Jaaaaa, jag vet att en del av brudarna är näck och flashar boobsen, men hallååååååå va inte så pryda.
Men jag pratar om den stilfulla, icke-sliskiga pin-up-eran där det sexigaste som fanns var en smal midja, breda höfter och två långa ben att avsluta med.
Som nedanstående:
         



         

        



        


          



Jag tycker de här bilderna är jättevackra iaf.
När jag väl lyckas med min viktminskning så vill jag iaf likna någon av de här tjejerna i kroppsformen, om man bortser ifrån att det här var korsettens tidsålder och att samtliga brudar förmodligen har fått organen tilltryckta och ommöblerade sen de va 18 år gammla =s
Men, men man kan ju få drömma, inte sant?

Idag mår jag en aning bättre.
Jag orkar iaf sitta vid datorn och följa med i vad de säger på TV. Däremot snurrar det i hela kroppen när jag försöker diska eller värma mat i micron (???).
Ska ringa Camilla och sjukanmäla mig en dag till. Jag är ju ingen expert, men jag tror att om man snörvlar, hostar och har ont i halsen så är det inte så bra att dela ut veckoblad när man sitter i drag i över 3 timmar i sträck... Men det är ju bara som jag tror...

Puss & Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0