Underbart

Jag har äntligen gjort genombrottet när det gäller underkläder!
Jag har äntligen hittat min BH-storlek, och eftersom jag hade fått finfin rabatt på Lindex som går ut den 28:de så har jag nu varit och shoppat nya behåar så jag äntligen kan slänga ut de där gammla som jag har sparat bara för att jag inte har haft några andra.
Det finns inget värre än att gå runt med en BH i fel storlek förutom att sova i en.
Själv har jag då pendlat mellan 75A och 85B men nu har jag äntligen kommit fram till att min riktiga storlek är
*drumroll please*
80C, damda-da-dah!
Så jag köpte 7 underbart snygga (och framför allt bekväma) BH'ar och två par trosor.


       

Lovely, lovely.
Sen skämde jag bort mig ytterligare med att köpa den där gröna koftan som jag suktat efter ända sen jag såg den på TV för första gången <3





Och självklart blev samtliga plagg godkända av den lille kontrollanten innan de åkte in i garderoben ;)

        


Ikväll bär det av en kort runda till svärföräldrarna för att titta på deras nya hund de hämtade igår.
Så nu har de två fina hundar, Jeff och lillebror Acke. =)
Sen blir det hem hit, laga Pad Thai med kyckling och sen kolla på Sveriges Skönaste Familjer.

Puss & Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Good 4 U!

Kan inte fatta vad obekvämt det måste varit tidigare jämförelsevis! Får man se bild på Acke sen tro??

//Z

2010-10-26 @ 16:24:40
Postat av: Maria

herre min skapare va du hittar grejer! men himla snygga måste ja säg!



Hälsa mr A

Kram

2010-10-26 @ 18:42:31
URL: http://www.prackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0