Minnet är bra men....

.. ooooooh, så ofantligt kort.

Fattar inte hur det gick till, men sen tisdes förra veckan har jag alltså totalt glömt bort att jag hade en blogg!
Helt sjukt, hur fan kan man glömma att man har en blogg??
Har verkligen suttit och tänkt flera gånger att ;"det är nån mer sida jag brukar vara inne på!.. eller?"
Och jag som precis hade börjat skärpa mig med uppdateringarna och allting =(
Suck, aja det är väl bara att börja om från början.

Vill först bara passa på att tacka tjejerna för en super-kul helg, jag hade verkligen jättetrevligt! Förhoppningsvis ska jag kunna bjuda igen nu på lördag med baljebad etc ;)

Idag var det spinning igen, hade äntligen fått tummen ur och bokat in mig.
Fast jag hade världens otur när det gällde cykel, den första va typ sönder så Carsten han tokvägrade låta mig eller nån annan cykla på den. Tur jag frågade om den skulle låta som den gjorde annars vet man inte vad som kunde hänt =S
Sen den andra jag fick ta, (för all andra var ju tagna vid det laget) gnisslade nått så förbannat, plus att det tydligen hade varit någon dåre där tidigare under dagen och ställt om den så belastningen va aaaaaaaaaströöööööög redan från början!
Men jag grejjade det!
Fick några överlägsna blickar från benranglen som spinnade bredvid, men de skulle bara veta vilket slit jag hade, slår vad om att de inte hade orkat dra runt trampan själva ens en endaste gång...

Nu ska jag och Älsk sova. Jobba inatt som vanligt, ska försöka att inte glömma telefonerna hemma den här gången så jag måste vända o köra hem igen för att hämta dom som jag gjorde igår haha!
Ha det bra så länge ;)

Puss & Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0