ANSTÄLL MIG!!!

Okey, har suttit och försökt knåpa ihop ett litet CV till en jobbansökan jag ska skicka in senare ikväll tänkte jag.
Pest och pina över jante-lagen säger jag bara, jag är verkligen värdelös på att sälja mig själv =(
Hur får jag folk att tänka "hmm, henne vill vi veta mer om, henne ringer vi!"
Inte vet jag. Får hoppas att mina ansträngningar fungerar, har hittat ett eller två knep på google *änglamusik tack* så vi håller tummarna på att dom hjälper.

DHL ringde förresten idag och sa att min mobil kommer imorgon. Ska bli kul att se vad de har gjort med den, är riktigt nyfiken =D

Ska ringa friskis också tänkte jag och skriva upp mig o adam på nästa onsdagspass, men de verkar ha kaffe-rep i telefonen idag, tutar bara upptaget =(
Ska dit nu vid halv sex ikväll iaf. Blä, känner mig verkligen inte upplagd för det, men vad gör man.
Går jag inte dit så blir det ingen sushi för mig ikväll, det ha jag bestämt!

Ska gå och plocka ihop träningsgrejerna nu så man har det gjort, sen kanske jag lägger mig o vilar lite...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gumman är du nera på spinningen något för jag är där om du vill spinna :)

Sen tänkte jag om du behöver vara ledig från jobbet kan jag köra tidningar ;)

Ska vi ta och ses snart kanske? <3<3

2010-10-20 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0