Ini, mini, miny....

Jepp, då är man hemma igen då.

Har haft Vaktis här idag som har tittat på vår tvättmaskin som havererade i förrgår, men som vanligt när man ska visa att något inte funkar, så funkar det naturligtvis.
Men han var förstående och sa att om det hände igen så var det bara att höra av sig.

Tänkte jag skulle lägga upp bilden på Jeff & Acke som jag tog häromkvällen, har inte kommit till skott med det ännu ju =)

        

Här har vi dom, snyggingarna. Acke (Lillebror) t.v och Jeff (Storebror) t.v.

Jeff har redan fått sin "lejonman" så han ser lite ståtligare ut även om han är mindre i storleken. Men oroa er inte,  Acke får sin också en vacker dag ska ni se.

Ikväll har vi varit hos min kusin Peter och hans fru Emma i Diö och tittat på bil.
Som av en slump så ska de sälja sin näst intill nya Honda Civic pga tillökning, och det råkar ju vara en sån vi har tittat efter själva.
Tyvärr ligger den en aning över vår budget så vi måste tänka och räkna lite innan vi bestämmer något.
Men den var otroligt vacker, och lacken var tokfin! Men som sagt så är det en hel del pengar...

       

Nu ska det bli nått att äta och sen ska vi sätta oss och glo på Sveriges Skönaste Familjer innan det är dags att sova.
Veckoblad inatt och i gengäld får jag vara ledig natten fredag-lördag när vi ska ha Pizzakväll med Mats & Malin!!
 \(^0^)/ woot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0