I'm in Looooooooooove!!!!

Åh, jag snubblade över den här super-underbara-fantastiskt-döläcker-snygga väskan idag när jag surfade runt på min ny favvis-köp-och-sälj sida.
Jag SKA ha den här väskan en vacker dag, om jag så ska spara i ett helt år!

      


      


      


*suck* aja, det lär väl dröja, har lite annat jag måste lägga pengarna på först.


Så länge kan jag i alla fall bidra med att lägga upp bilderna från Halloween. Har tagit typ en vecka att komma till skott, men ajg har verkligen varit helt slut hela veckan. Har inte gjort annat än sovit tycker jag...

                           

                              

                               

                           

               

                             

               

                         

                           



Sådär, that's it. Puh, nu ska jag kila o duscha. =)
Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vad häftig sminkning du hade gumman!!

2010-11-14 @ 13:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0