Happy Saturday!

Jepp, jepp.
Nu är man här i Sjöabro igen.
Har precis kommit in från baljan, tar en liten paus ifrån värmen nu innan den tar musten ur en helt.
Tänkte jag skulle ta tillfället i akt och blogga lite bara för skojs skull och uppdatera er om vad som händer.
Just nu blir jag till exempel attackerad av en stor, gul pälsboll vid namn Chivas som tydligen uppskattar det faktum att jag luktar klor ifrån poolen. Hon är inte klok, rullar runt, gnor sig och tvättar mina fötter som om att jag hade sprayat kattmynta på dom!
(för er som inte har hängt med så är alltså Chivas mammas och pappas norska skogskatt. Hårigt alltså.)

Aja, nu ska jag väl leta upp en öl till i gömmorna här o sen hörde jag mamma nämna något om chokladpudding. Mmmmmmmmmumma!!! ;9

Trevlig helg på er allihop!
Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0