Skjuter Zombies i genomskinligt nattline... udda eller?

Hade självklart kunnat ta något annat på mig, men jag kände för att ha just det här.
Använder bara nattlinne när jag sover borta eller när Adam inte är hemma ändå så, för då känns det både fel och onödigt att sova utan.
Har överhuvud taget inte kunnat sova någonting inatt. Försökte lägga mig när klockan var halv ett när alla... så att säga "kulturella" program hade tagit vid, men det slutade med att jag gick upp o satte mig o knepa i Photoshop med bilder som jag sen inte ens brydde mig om att spara ner...
Kommer inte ens ihåg vad det var jag gjorde faktiskt. =s
Ajax verkar ha mäkt att jag inte känner mig så uppåt heller för han har varit framme och legat bäbis i famnen på mig tre gånger ikväll. Tur man har ett husdjur<3 som håller en sällskap annars hade jag ju kolat efter en halv dag.

Imorgon (dvs ikväll för alla er andra som redan har sovit) kommer iaf min Älskling hem igen så då kanske man kan återgå till en någorlunda normal dygnsrytm..

I fredes fick jag bota trisstressen med att våldgästa Hoffe fram tills jag skulle börja jobba vid två. Det var lika välorganiserat och kronologiskt ordnat som vanligt, dvs inte alls ;)
Haha, ne, vi lyckades faktiskt koncentrera oss på att komponera ihop början till vad som förhoppningsvis kommer bli Shots nya singelhit på kronobergstoppen.
¤Can i get a Woop Woop? → \(^0^)/
Men innan vi började göra det så hjälpte undertecknad till att fixa ett musikprogram som hade lackat ur på Hoffs dator. Tanken var att när man installerat det så ska den generera ett licensnummer som man anger första gången man startar programet. Tror ni Hoffes program gjorde det?
Nepp, självklart inte.
Men jag hittade lösningen efter typ en timmes googlande o sen var det bara att ge det berömda järnet så att säga ;)
.....
*gäääääääsp*
Funderar på att gå o lägga mig snart. Klockan är snart fem. Eller så kan jag vänta tills klockan är typ halv sex för då brukar jag komma hem ifrån jobbet. Så får jag det klockslaget rätt iaf.
Får se hur jag gör. Är AFV på TV'n nu o att se lite pappor som blir slagna mellan benen av sina två-åriga söner kan väl inte vara helt fel?
Pusspuss sålänge och till er som inte sovit än säger jag Sov Gott & Nattinatt♥.

Åhhh, nu hostade katten upp en hårboll i hallen också... Myyyyyysigt.... =s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0