Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!

...tattuera mig!!!
Jag är så sjuuuukt sugen på att göra min g-klavs tattuering på foten nu innan sommaren, men nånting säger mig att jag är heeeelt sent ute.
Plus att jag inte har gjort färdigt designen ännu...
Och nacken känns som om att jag borde vänta med till hösten eftersom nacken tar så mycket stryk av solen på sommaren...
*suck* får väl ha tålamod lite till o fortsätta jobba med skissblocket.

Har gått en liten promenad idag när jag vaknade, som planerat, men utav någon annledning så hade jag så j*ävla ONT i sidan av vänstra låret när jag kom hem. Känns som om att muskeln ska krampa så fort jag stödjer på benet så jag typ halv-haltar runt i lägenheten just nu... =s
Men spinning blir det ikväll ändå, förhoppningsvis behöver bara muskeln sträckas ut lite, lixom resten av min otränade kropp hehe ;9

Och på tal om den så vägde jag mig i morse och kan meddela att jag, trots konfirmationsfester, födelsedagar och schlagerfester, har uppnått mitt nästa delmål. =D
Yay, så nu är det bara att jobba på ;)
         
                                                     From Fat Cat 2 Phat Cat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0