Hair

Idag har jag agerat hårfrisör åt Julia. Färgade och slingade hennes hår.
Tanken var ju att hon skulle fått blonda slingor, men eftersom hon har varit rödhårig ett ganska bra tag så insåg vi att det inte skulle gå, så hon fick nöja sig med lite röd-orange-blonda istället.
Fast hon tyckte det blev snyggt så det gjorde egentligen ingenting.



                                                       

                          

                                      
                      Första gången jag har slingat hår med folie, men det gick ju finfint =)


Eftersom det är torsdag så har Adam varit i Växjö på träning, så jag har tillbringat kvällen med att skissa upp min senast photoshop-idé:
         

Vet inte vad hon heter ännu, men jag tänkte jag skulle försöka utveckla profilen lite så jag kan använde henne fler gånger. Tror det kan bli bra faktiskt.
Men hon e bad-ass, det kan vi väl vara överrens om iaf? ;)
Nu ska jag gå och göra äggomelett med skinka och salladslök, ska bli gott-gott =)

Pusspuss på er

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack såååå mkt för hjälpen! Superfint! <3

2010-05-06 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0