BOOM - Headshot! XD

Hehe, någon har spelat alldeles för mycket "Left 4 Dead"... och denne någon är JAG! Hihihi.
Har spenderat i stort sett hela gårdagen och idag framför datorn med att blåsa huvuden av diverse zombies, samt försöka låta bli att tänka på att Adam ska åka iväg imorgon.
Det är en lite lätt jobbigt period just nu eftersom SweDen Cup har börjat så nu är det 6 helger i rad ungefär som Adam kommer vara iväg och tävla i diverse delar av Sverige och Danmark, vilket i sin tur betyder att jag blir ensam hemma eftersom jag inte kan följa med. =(
Men, men det är tur att det bara är en period om året haha.
Ska iaf roa mig den här eftermiddan med att hänga tvätt, bädda sängen, plocka IN tvätten, förmodligen leka lite med katten och sen bär det av till Furugatan för att hälsa på Hoff.
Ska se ifall jag kan tjata mig till ett besök imorgon också så jag har något att göra fram tills jag ska börja jobba, för sova kommer jag inte klara av... =s
Annars kanske jag drar en repa på stan, går ut och dansar eller.... just det, jag bor i Älmhult, glöm vad jag sa.

Äta ikväll? Hmm... kokar nog några ägg och käkar nån bullens grillkorv, sen blir det nog bra.
Har nästan tappat inspirationen med det här med min mat. Börjar bli trött på att behöva laga all mat jag ska äta, saknar att bara kunna ta en macka och sen vara färdig. Men jag kan äta 100 g pommes nu om jag vill, så det lutar åt det hållet på lördag. Har köpt hem fläskkarré till mig själv så det ska nog kunna bli bra. =)
Det är tur att jag kommer kunna äta potatismidsommar iaf, samt fiskpinnar hehe.

Men tro inte att jag tänker ge upp, nänä. Jag är bara inne i en svacka, det blir snart bättre. När denna veckan är slut får jag äta 30g kolhydrater på en dag, och veckan efter det 35g.
Jag kommer vara uppe i min personliga mängd innan jag vet ordet av. =)
Lite privat pepp-talk så går det nog bra. ;)
Längtar tills jag gått ner allt jag ska så man kan börja känna sig bekväm i en klädaffär igen, för helt ärligt gör man ju inte det när man vet att allt fint man hittar inte kommer passa. Men jag antar att 5 kilo på tre veckor är ganska okey med tanke på att jag bara tränat två gånger.
Skulle ju ha tränat mer, men det dök upp saker o ting emellan hela tiden.
Syskon som behövde skjuts, regn som gjorde bara tanken på en promenad deprimerande, spinningledare som bara har dööööööötrist musik... blä - inte inspirerande för 5 öre...
Hoppas på att nästa vecka ska bli bättre, hoppas verkligen.

Sådär, då har man skrivit av sig en aning, dags att börja hänga tvätt då =)
Pusspuss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0