Back on Track.

Puh!
Har varit fullt upp sen jag skrev sist.
Är uppe ur den där svackan jag nämnde tidigare och nu har jag kommit igång med träningen på riktigt känns det som.
Var ute med Linda och Molly the Dog idag och gick en runda på 40 minuter, och har nu kommit hem ifrån Spinningen med Julia.
Adam är på skjutbanan och har hand om ett företags-jippo för några från IOS, men de borde vara klara snart.

Mycket som händer nu framöver, kanske blir lite ont om tid att skriva.
Imorgon fyller Pappa år ♥ så då ska vi ut och spendera helgen ute i Sjöabro.
lördag är det Schlager-kväll med familjen Bengtsson & Bengtsson/Nilsson, vilket ska bli väldigt skoj.
Sen på söndag blir det eventuellt sjöstugans restaurang med god mat innan vi kör hem. =)

Den 4'de är det dags för Ellens Student, så då blir det en sväng till Torsgatan på kalas.
Den 5'e är det dags för genomförandet av Mission Impossible, vilket betyder att Jag, Malin & Sandra C ska träffas tillsammans samtidigt för första gången på 5 år. Längtar som bara den ;)
9'de - Studenfest för Fredrik Kusin på Delarydgården.
10'de - Studenfest för Johanna (Adams kusin) i Växjö.
Och tills sist den 11'e så är det Studenfest för Filip Kusin i SchweinenAlpen.
Har begärt mig ledig den kvällen också så man kanske kan få i sig nått att dricka på NÅGON studenfest iaf.

Och nu kanske en del funderar på hur jag har tänkt lösa det här med min diet under dessa tillfällen och då ska jag tala om att planen är som följer:
Under "normala" dagar, så följer jag dieten lika stenhårt som förut.
Under "Onormala" dagar, så följs dieten så gott det går, dvs att jag inte vräker i mig mer onödigheter än som behövs ;)
Självklart gäller ju regeln "Ät dig inte proppmätt" under ALLA dagar.

Träningen är upplagd att jag går ut o går minst en gång om dan, samt spinnar eller går en längre runda på kvällen då det finns möjlighet, och sen slänger jag in lite pilates o allmänna armhävningar på det. ;)
Så det här ska nog bli bra...

Ojdå, nu kom Älsk hem. Måste vara lite social nu ;P

PussoKram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0