-3

Jepp, på en veckas atkins-dietande har jag alltså tappat 3 kg, vilket gör mig väldigt glad med tanke på att jag inte har tränat något förutom ett spinningpass förra måndan.
Ikväll är det förstås spinning igen. Hoppas bara att den där techno-typen är borta idag igen. Eller att han iaf har bytt musik...



Helgen blev fruktansvärt lyckad. Fick inte äta tårta hos mormor, men de gjorde inte så mycket. Jag satte mig i ett annat rum och låtsades att tårtan inte fanns haha!
Sen blev det baljebad som sagt i Sjöabro. Hoffe svängde inom en runda senare på kvällen också, med badbyxor i bilen men sen bangade han ur den fegisen ;)
Aja, får bli en annan gång när man kan fylla honom lite också, nu skulle han ju va fyllechaffis så.
Va roligt såklart, trots att Malin gjorde världens vurpa inne i vardagsrummet när hon skulle hämta vatten.
Blev asarädd, förväntade mig typ att se henne ligga där med huvudet spräckt eller nått, men som tur va så låg hon bara där o asgarvade
Lyckad kväll iaf med många skratt o gott sällskap. =) Nästa gång blir det våldgästning i Götet bara så ni vet det! ;) 
Söndan spenderades med mor och far och den nya Sherlock Holmes-filmen.
Nellie stannade faktiskt kvar o tittade på hela även om hon tyckte att detektiven själv var lite för... all-over så att säga.
Jag tyckte den va bra iaf och jag håller med pappa om att en tvåa verkar vara helt sevärd.



Vaknade med världes huvudvärk imorse, men det värsta har släppt nu efter 2 alvedon och frukost.
Lyckades knappt sova något igårkväll heller, har typ varit så i två veckor nu, men inatt tänkte jag att det typ inte gjorde nått för det var ju bara måndagsrundan.
Jo visst, tjena.
Hade totalt missat att det skulle vara abonnemangskampanj för smålandsposten inatt, plus att jag hade fått två sidor med ändringar som skulle göras, samt två räkningar att dela ut, och dessutom var det tidningar som skulle delats ut i lördes som kom idag med ändrad utgivningsdag.
Vi kan väl säga att sista delen av rundan kördes till största del med rutan nere...

Aja, ikväll blir det förmodligen hyfsat lugnt efter spinningen med en lång, varm, skön dusch, lite mat och sen krypa ner i sängen igen eller nått.
Som sagt, hoppas det är en annan spinningledare bara, annars kommer det bli ett fruktansvärt omottiverat pass ikväll.
Pusspuss sålänge.♥

         
                                                       From Fat Cat 2 Phat Cat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0