Hey, Souls Sisters

Så var den helgen över, student, tjejkväll och allt.
Ellens student gick finfint, hon grät en del, men utav egen erfarenhet så tror jag hon var lycklig ;)
Mission Impossible gick bra också.
Bröt mot min diet som jag lovat och fick betala detta i form av total sockerchock och illamående i två dagar efteråt. Men det var värt det, tro inget annat. ;)

Idag är det tvättning som gäller, sen ikväll blir det en promenad med älsk och om jag får min vilja igenom Ocean's Eleven på det ;)
Imorgon är det studenfirande för Fredric Kusin, på torsdag student för Adams NÄSTkusin Johanna i Växjö och på fredag är det samma för Filip Kusin.
Dessa dagar kommer det att bli tallriksmodellen som gäller med max 1/4 av tallriken kolhydrater om inget annat kan undvikas och självklart bara ta en omgång mat och försöka beräkna noggrannare hur myket jag kan äta.
Fick värsta chocken i söndeskväll när vi åt pizza hos svärföräldrarna och upptäckte att jag bara kude få ner ca 1/4 av min pizza och sen var jag stoppmätt!
Likaså igår när jag och Adam gjorde kycklingenchilladas så kunde jag bara äta en och en halv och likaså då var jag totalt proppad.
Hade dessa tillfällen utspelats för en månad sen så hade jag lätt kunnat äta en hel pizza, plus lite av Adams, eller tre kycklingenchilladas med extra röra till.
Så lite framsteg har jag nog gjort även om vikten verkar så still än så länge.
Trots helgens oerhörda syndande hade jag bara gått upp ett halvt kilo och det går man ju typ ner lika fort igen så fort man börjar äta normalt.

Spinningen får jag vänta med tills nästa vecka eftersom helgens sockerchock och sömnlöshet kickstartade den förkylning jag haft på lut nu i ca två veckor, så jag kunde inte gå igår då hade jag dött.
Så vi mjukstartar med lite promenader osv så tar vi nya friska tag nästa vecka där diverse studenter och födelsedagsfirande inte kommer ivägen.
Vet inte hur Sandra planerar att fira sin birthday, men jag antar att man kommer få reda på det? Hon kanske väntar med det tills de har fått ordentlig ordning på lägenheten? Vet att de där flyttlådorna aldrig verkar vilja ta slut...
Älsk fyller år nästa vecka. Då blir det puss o kram på honom =) Har hittat den perfekta presenten dessutom, den behöver bara lite mer planering så är den kirrad ;)

Nu ska jag spela lite o sen ska disken få sig en omgång ;)
Pusspuss

      
                                               Ajax på span i fönstret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0