Happy Birthdays!

I onsdes fyllde min Älskling år (grattis!) och jag bakade negerbollar till honom mitt i natten typ, haha.
Bakade 4ggr så stor sats som det stod i rececptet, men idag är det söndag och skåda och häpna - alla bollarna är slut. Så jag antar att de var goda ;)

                                          




Nu väntar jag bara på att hans födelsedagspresent ska komma. Resten av familjen kommer och firar på tisdag så tills dess hoppas jag att den ska ha kommit så att jag hinner slå in den också.
Jag ser framför mig en vision av svart omslagspapper med röda och guldfärgade snören. Får se om jag lyckas ;)
Än så länge vet han inte vad han ska få, självklart så det är top secret. Jag kan bara avslöja att det är någonting han kommer gilla väldigt mycket...

        




Sen var det Sandra-kusins födelsedag i fredes så då var det tjejkväll hos henne och sedan middag på Sorello.
Blev många skratt och fina bilder, varav några kan ses här nedan, vare sig ni vill att eller ej ;)

        

          Födelsedagsbarnet herself =D


        

          Presenterna gick laget runt


        

          Super-Sandra, Dunder-dan och Lycko-Linda aka Brill(janta)gänget ;)


        

          Lindis och Fridis...

        

          ...med Lindas signatur-pose


        

          Jag och Kusse-bussen.


         

          Linda works her pose



Och här är hela gänget:

 Sensuella Sandra

 Envisa & Emotionella Evelina

 Fulla Frida (tror jag det var?)

 Mysiga Mallan

 Exotiska (eller var det Erotiska?) Elin

 och den Långa, Lovely Linda ;)


Jag hade jättekul tjejer, tack för en toppen-kväll, det måste vi göra om i sommar! =D

Love Jooooo


Kommentarer
Postat av: Emma

Nä va härliga dom bilderna blev! :)

2010-06-20 @ 20:43:45
Postat av: Maria

JAG VILL OXÅ HA NEGERBOLLAR!!!!

2010-06-30 @ 12:34:05
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: Sandra B

Tja kussen..hoppas allt är bra med dig å Adam..men inget sånt får man ju reda på då du är lite dålig på att uppdatera här tycker jag;)tänkte höra fall du har lust att hjälpa mig att starta en egen blogg..du är ju typ den tekniskaste jag känner;)hör av dig vetja å ha det bra så länge...kram kram/SB

2010-07-30 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0