Sketchy...

Har skissat på designen till mina nya tattueringar idag. I nacken och runt foten. Har inte bestämt vilken av dom jag ska göra först, båda blev så fina, hihi.
Gick upp vid åtta imorse för Älsklingen skulle iväg till Nybro å panga idag så det var ingen mening att ligga kvar i sängen när man väl vaknat, fanns ju ingen kvar att krama ;)
Vet om att jag borde ägnat dagen åt att packa flyttsaker, men jag har inte haft någon inspiration till det. Att flytta ska bli roligt, men att riva tidningspapper och gå igenom all skit man har tryckt in i alla skåp är inte det.
Så nu är det bara 2 veckor kvar innan jag är älmhultsbo på heltid. Och Ajax blir city-katt, hehe.

Ska hem till mor och far en snabbis ikväll och hämta flytt-tejp och sedan blir det söndagsmiddag hos "svärföräldrarna". Revben och potatis, mums =9
Sen blir det självklart jobba inatt också. Ska låna Adams skytte-glasögon som skydd så det inte kommer en gren eller nått förvirrat flygfä och kraschar rakt in i mina nyopererade ögon, vilket vore synd eftersom jag då kan riskera att tappa hela hornhinnan =s Hoppar helst över det om jag kan.

Nä, nu ska jag se om jag kan hitta något vettigt att göra, typ en ny musikskiva till jobbet hehe.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0