8:de December

Imorgon bär det av till Göteborg för långhelg med Mats och Malin.
An så länge har jag packat kläderna och just nu håller jag på med att överföra låtar till min mp3-spelare.
Vi har ju USB uttag i nya bilen så vi måste ju testa och se hur det fungerar.
Ska göra ett vanligt USBminne också att ha med som reserv ifall nu MP3'n skiter sig.
Mor och far var här innna och hämtade kisse-miss också.
Ska bli intressant att höra ifall Chivas fortfarande är tjurig på honom nu när han har sin anti-stress medicin.

Idag har jag dessutom lagat väskan jag fick av Mikaela nu i veckan.
En (fusk)skinnväska som hade två toffsar på utsidan som utsmyckning, men en av toffsarna hade åkt av så jag fick göra en ny. Som tur va hade jag svart skinn-tyg hemma så det gick snabbt och smidigt att fixa =) Fin blev den också.

Ojojoj, så mycket kvar att göra, så lite tid.
Tur man är van vid att packa för långvistelser, annars hade man väl glömt över hälften.
SUck, nä, jag får återgå till packandet nu.

Puss & kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0